سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نقل می کنند که امام صادق علیه السلام این دو بیت را بارها برای مَثَل زدن می خواند [کنز الفوائد]

مروارید سیاه

شگفتا وقتی که بود نمیدیدم

          وقتی میخواند نمیشنیدم

                   وقتی دیدم که نبود

                         وقتی شنیدم که نخواند...

                                                       ( دکترعلی شریعتی )

 

امشب جدایی ازشبهای دیگست.حال و هواش فرق داره،رنگ درختها،آواز گنجشکای خونه ی ما خبر از چیز دیگه ای میده.امشب خواب به چشمام نمیاد باهام قهره،نمیدونم شاید هم من بهش کم لطفی کردم

شایدم ... اون دست پیش رو گرفته...

امشب ... امشب شب دعای کمیله،شب نیایشه،

امشب خیلی ها چشم براه فرداند...

بیدارند تاخوابشون نبره،شاید اون بیادو ما خواب خواب باشیم ...

شاید بیادوماقلبامون هنوزآجری باشه...

شاید... شاید... شاید...

سلام خداجون

خدایا امشب اومدم درخونت ازت تشکرکنم برای همه چیز... نعمت سلامتی ،نعمت خانواده خوب،نعمت پدرومادرخوب،نعمتی بالاترازاین که درخونتو بروم بازکردی...

خداجون ممنونم

میدونم نمیشه شکرتمامی نعمتهاتوبجاآورد اماتلاشم رو خواهم کرد

فقط... درخونتو بروم نبند

خدایادیشب گفتم تنها نگذار

وامشب میگــــــــــــــــــــم : دوست دارم




لیلا ::: جمعه 86/8/4::: ساعت 12:11 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 3


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :2960
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<