سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روا ساختن حاجت‏ها جز با سه چیز راست نیاید ، خرد شمردن آن ، تا بزرگ نماید . پوشیدن آن ، تا آشکار گردد ، و شتاب کردن در آن ، تا گوارا شود . [نهج البلاغه]

مروارید سیاه

سلام بر مهدی

من تازه اومدم ،سفرخوب وپرازتجربه ای بود. بله رفته بودم امام رضا...

وقتی رسیدیم همه شروع به گریه کردیم .چه روزی بود....

گنبدطلایی رنگش باهامون حرف میزد.وقتی توی حرم رفتیم یکدفعه قلبم ریخت و نفسم به شماره...

باورم نمیشد اومدم حرم آخه دوسال پیش اومده بودم و دیگه منو صدا نکرده بود...

 

خیلی حرف برای گفتن داشتم ،دلم حسابی شکسته شده بودوبا هیچ چسبی هم مرهم نمیشد...

روبروی گنبد توی صحن عتیق نشستم و دیگه هیچی جزگنبد ندیدم

همه برام محوشده بودند... ازش خیلی چیزها خواستم

دوست دارم هرکدوم که به صلاحه برآورده بشه...

 

ودوباره زمان رفتن،خیلی زود تموم شد خیلــــــــــــی زود...

وامروزجمعه است ...

نمیدونم دعا کردی یا نه اما بدون که ما همیشه منتظریم

منتـــــــــــــــــــظــر...

امشب قادربه گفتن هیچی نیستم چون اشکهام نمیگذاره جایی رو ببینم

فقط یک کلمه میگم :

من منتظرم

..............

..............




لیلا ::: شنبه 86/8/12::: ساعت 1:27 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 6


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :2963
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<