سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند، بنده ای را دوست بدارد، قلبی سلیم و پاک و خویی استوار، روزی اش می کند . [امام علی علیه السلام]

مروارید سیاه

پنجه ی مریم رسته در شکاف صخره ای ،این همه رنگ ازکجا آورده ای تا به شکوفه ای

قطره قطره شکوفه ازصخره ها گردآورده ام ،ازگلبرگهای سرخ دستمالی بافته ام

                                تا به آفتـــــــــــــاب هدیه کنم .

تا قدمگاه نگاهت ،به زلالی چشمه های خروشانت و به زیبایی تابش تلا لو چشمانت

قدم به قدم ،چکه چکه ،یواش یواش

آهسته درمیزنم،صدات میکنم ،

نه جوابی نیومد...

ایندفعه کمی بلندتر صدامیزنم...

بازم کسی در روباز نکرد...

باخودم گفتم نشد،فریاد زدم ...

ناگهان دیدم در باز است...

صاحب خانه به گرمی استقبال کرد...

وای بر من چه زود قضاوت کردم...




لیلا ::: چهارشنبه 86/8/16::: ساعت 12:55 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 4


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :2961
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<